Warside recenze, registrace a free download

Warside

Žánr: Akční, RPG

Pokud je tento titul něčím charakteristický, tak zaručeně tím, že není jenom běžnou střílečkou, ale že využívá také řadu RPG prvků, díky kterým je celá tato hra zajímavější. Velmi zajímavé je ale samotné prostředí, které se jak jinak odehrává v budoucnosti, což umožní nejenom mnohem zajímavější výběr zbraní, ale třeba i možností pohybu samotné postavy. Zapomenout tak můžete na klasický běh, jelikož není problém využívání jet packů a bez problémů se pohybovat vzduchem. To vše může být doplněno ale i o řadu efektních skoků a dalších akrobatických kousků.

To hlavní, co vás přirozeně čeká, to je akce. A tak se těšte na opravdu náročné boje, kdy budou kulky doslova létat kolem vás, a na přemýšlení budete mít jenom minimum času. Důležité zkrátka bude jenom neustále postupovat kupředu. Jedině díky tomu vy a celé vaše elitní komando dokáže porazit nepřítele a vyhrát tak boj o to, aby civilizace mohla dále žít a aby zůstaly poslední nerostné suroviny, jejichž zásoby se den ode dne tenčí. To vše samozřejmě s jistotou toho, že si hru Warside zahrajete zcela zdarma, jelikož i ona dnes spadá do oblíbené skupiny free-to-play titulů.

Ačkoliv na první pohled mohou být lokace poměrně jednotvárné, vše určitě nahradí celková atmosféra jednotlivých bitev, které jsou stěžejní částí hry. Rozhodně vás ale zaujme i celková grafika, nebo také efekty, které hru a váš postup nebo boj doprovázejí. Ty doplňují i rozmanité možnosti nepřátel, jelikož ne vždy budete bojovat proti klasickým vojákům, protože stejně tak vás může překvapit i nepřátelský dron, nebo celá řada dalších technologických unikátností. To vše ve hře, která sice může na první pohled působit velmi jednoduše, ale ve skutečnosti vás po pár vteřinách zaručeně pohltí. A to hlavně v případě, že skutečně milujete hlavně akci, bez složitého přemýšlení.

OS: Windows XP or higher
Processor: Pentium D / Athlon х2 or higher
Graphics: Nvidia GeForce 8600 Gt / ATI Radeon HD 2600 / Intel GMA 950 (i945G) or higher