Wind of Luck recenze, registrace a free download

Wind of Luck

Žánr: MMO, Simulace

Už samotné slovo Wind jasně určuje, čeho se bude tato hra týkat. Nikoliv větru, nýbrž lodních bitev, jelikož u nich je vítr často důležitou součástí toho, aby vaše loď mohla dojet v co nejkratším čase na požadované místo. A to zvláště ve chvíli, kdy hrajete titul Wind of Luck, který není jako spousta jiných zařazen do současné doby, ale naopak do doby minulých, kdy to byly především plachetnice, které brázdily širé moře. A totéž můžete aktuálně i vy sami. A že to nemusí být žádný med, být kapitánem bitevní lodi, to vám hra Wind of Luck ukáže. Jedná se o oblíbený free-to-play titul, u kterého tak můžete očekávat jak možnost bezplatného hraní, tak samozřejmě i reálné protivníky.

Široká škála lodí je samozřejmostí
Jelikož právě lodě jsou tím hlavním, covás v rámci hry čeká, budete mít možnost vybrat si z celé řady variant, které se liší svou rychlostí plutí, rychlostí střelby, stejně jako případnou přesností nebo odolností. Svou loď následně ovládáte na širém moři, stejně jako v zátokách. A váš cíl je samozřejmě jasný a to zneškodnění vašich protivníků, ale i snaha o to, abyste se vyhnuli nepřátelským střelám. A ty mohou být různého charakteru, od klasických šípů, až po ocelové kule z kanónů.

Pokochejte se nádherným prostředím
Co dělá hru Wind of Luck rozhodně zajímavou, to je i příjemná grafika a hlavně propracované herní prostředí. Díky tomu se podíváte na skutečně širé moře, do romantických zátok, k dokonalému pobřeží, stejně jako na severní magnetický pól mezi ledovce. Na obdivování krás daného prostředí však nebudete mít čas, a to z toho důvodu, že nepřátel je více než dost. A recept na úspěch? Dobrá loď, zkušenosti a přesná střelba. A pokud si myslíte, že právě vy můžete být tím nejlepším kapitánem, není nic jednoduššího, než si titul Wind of Luck zahrát. Samozřejmostí je to, že si ho lze zahrát zcela zdarma.

Operating System: Windows XPSP3/Vista/7/8 32 and 64 bit
DirectX 9.0c 2010 June
Processor (CPU): Preferably Dual Core