World of Guns: Gun Disassembly recenze, registrace a free download

World of Guns: Gun Disassembly

Žánr: Simulace

Titul nesoucí název World of Guns: Disassembly spatřil světlo světa zhruba v polovině roku 2014, a to jako free-to-play titul. To znamená možnost zahrát si hru zcela zdarma, ale stejně tak i možnost dokupovat si celou řadu různých výhod, které s hrou samotnou souvisí, a s čím souvisí samotný herní systém. Tedy mluvíme-li o samotném systému, máme na mysli především fakt, že hra je simulátorem samotných zbraní. Ani simulátor není úplně přesné slovo, jelikož konkrétně nám hra umožní do posledního šroubku rozebírat mnohé známé zbraně, a to jak včetně těch současných, tak samozřejmě včetně těch historický. Dané mikrotransakce nám tedy primárně umožní prozkoumat i jiné zbraně, než jsou ve standardním bezplatném módu.

Hra World of Guns: Disassembly vám tak ukáže vše, co se zbraněmi souvisí. Tedy to, z čeho se skládají, jak je postupně rozebrat, nebo také jakým způsobem fungují a jak střílí. A ačkoliv to vše vypadá na první pohled jako nuda, rozhodně dokáže hra přilákat i ty, kteří se o zbraně příliš nezajímají, ale přesto se rádi podívají do jejich útrob. Začínáte například jednou ze základních zbraní, kterými je Kalashnikov Ak47, ale stejně tak prozkoumáte i běžné ruční zbraně, nebo třeba rotační kulomet a celou řadu dalších skvostů, které můžete znát třeba i z vašich oblíbených válečných her. Stejně tak ale nechybí třeba i různé protiletadlové střely a mnoho dalšího.

Určitě je třeba říci, že hra je svým způsobem originální a spíše patří mezi oddechovku, která zároveň dokáže přinést řadu zajímavých informací pro každého, koho svět střelných zbraní zajímá. Pro jejich skutečné fanoušky je hra rozhodně titulem, který by v jejich sbírce zaručeně neměl chybět. A to už proto, že hra je zcela zdarma a tak v lecčem může nahradit mnohé drahé encyklopedie. Navíc vám postupně krok za krokem odemyká stále nové a nové zbraně a umožní pohled do jejich útrob a na jejich jednotlivé části.

OS: XP and higher
Memory: 1024 MB RAM
Hard Drive: 200 MB available space

World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 1 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 2 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 3 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 4 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 5 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 6 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 7 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 8 World of Guns: Gun Disassembly Wallpaper 9